Jak przygoda, to tylko w Warszawie...! - wycieczka przedmiotowa klasy 1ag
17 czerwca 2016 r. o godzinie 5.34, pociągiem IC "Brda" 16-osobowa grupa uczniów klasy 1ag wyruszyła na jednodniową wycieczkę do Warszawy. Już w pociągu czuć było radosną atmosferę. Wędrówkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Międzynarodowego Portu Lotniczego im. "Chopina". Chcieliśmy zobaczyć przepiękną panoramę płyty lotniska z tarasu widokowego, który był zamknięty przez ostatnie 5 -lat. Przypomniał mi się polski film "Miś", gdzie na Okęciu była wywieszona kartka, że "najbiższy czynny taras widokowy znajduje się we Wrocławiu". Tyle tytułem żartu. Z lotniska Szybką Koleją Miejską pojechaliśmy zobaczyć z bliska Stadion Narodowy. Następnie uliczkami Warszawy udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, gdzie z tarasu widokowego, znajdującego się na XXX-piętrze, zobaczyliśmy przepiękną panoramę naszej stolicy. Po zjedzeniu obiadu w Galerii Handlowej „Złote Tarasy” i "przeżyciu nawałnicy", udaliśmy się w stronę metra, by dojechać najpierw linią M1, a póżniej M2 na Krakowskie Przedmieście. Udało nam się zobaczyć Pałac Prezydencki i zrobić pamiątkowe zdjęcie widocze u góry; pospacerowac uliczkami Starego Miasta w Warszawie, które jest wpisane na światową listę dziedzictwa UNESCO.

W drodze powrotnej także metrem dojechaliśmy do stacji Warszawa Centralna, skąd pociągiem IC "Kujawiak" przyjechaliśmy do Bydgoszczy. Wszyscy z wycieczki wrócili zadowoleni i na pewno z niecierpliwością czekają na następną, a oglądając film załączony poniżej z łezką w oku wspominają tej czas.

Organizatorem wycieczki był p. Marcin Budzyński, a opiekunem p. Marzena Szymielewicz.